ewasquad.pl
http://ewasquad.pl/forum/

Parametry startowe gry
http://ewasquad.pl/forum/viewtopic.php?f=96&t=332
Strona 1 z 1

Autor:  krzychu [ 19 mar 2015, 20:45 ]
Tytuł:  Parametry startowe gry

Poniższe parametry mogą być wpisane we właściwościach skrótu do aplikacji uruchamiającej grę (arma3.exe) w linii "Element docelwy" po "X:\...\Steam\SteamApps\common\Arma 3\arma3.exe".

Kilka przydatnych parametrów:

-window - uruchamia grę w oknie

-nosplash - pomija ekrany powitalne podczas uruchamiania gry.

-world=<string> -gdzie <string> nazwa mapy załadowanej przez grę jako domyślnej. Przykład: -world=Altis, -world=empty.

-skipIntro - pomija intro w menu głównym gry.

-maxMem=<number> - ogranicza wykorzystanie pamięci RAM przez grę. Max ograniczenie to 2047MB.

-cpuCount=<number> - określa liczbę dostępnych rdzeni procesora dla gry. Ten parametr napisuje autodetekcję,
która jest równa liczbie macierzystych rdzeni.

-exThreads=<number> - zakres wątków od 0 do 7. Nadpisuje autodetekcję, która dla procesorów dualcore wynosi 3
i dla quadcoe wynosi 7.

-noLogs - wyłącza zapisywanie logów na twardym dysku. Użycie tego parametru spowoduje nie zapisanie błędów
jednakże w przypadku wysypania się gry przyczyna zostanie zapisana.

-enableHT - włącza użycie technologi hyper-threading rdzeni procesora, która może lekko wpłynąć na wydajność
na niektórych mapach. Należy wspomnieć, iż ocja ta może zostać nadpisana przez parametr -cpuCount,
więc jeśli chcemy wykorzystać max liczbę rdzeni użyjemy parametru -enableHT BEZ -cpuCount.
Pełny temat na forum Bistudio http://forums.bistudio.com/showthread.php?152866-General-Discussion-(dev-branch)&p=2693893&viewfull=1#post2693893

-name=<string> -nazwa profilu

-noPause - pozwala na nie zatrzymanie się akcji w grze podczas gdy ta jest zminimalizowana do paska zadań.

-showScriptErrors - wyświetla błędy skryptów na ekranie. Przydatne dla missionmakerów i addonmakerów.

-mod=<string> - ładuje określone foldery z modami, odzielonymi średnikami.
Pełne i wielokrotne ścieżki dostępu są dozwolone.
Parametr ten zawsze blokuje zarządzanie modami w samej grze.
Przykład: -mod=mod1; mod2; mod3

-host - włącza możliwość hostowania gry w multiplayerze

Źródło: https://community.bistudio.com/wiki/Arma_3_Startup_Parameters

Autor:  Piter [ 23 mar 2015, 16:29 ]
Tytuł:  Re: Parametry startowe gry

Mam pytanie co do Maxmem jeżeli mam 8GB RAM czy wartości warto wpisywać większe niż 2GB ma to jakiś wpływ czy wystarczy zaznaczyć 2048?

Drugie pytanie odnośnie procesorów AMD, czy te paramety liczby rdzeni, wątków na tych procesorach dadzą nam coś więcej czy to się ma tylko do Intel?

Autor:  krzychu [ 24 mar 2015, 13:23 ]
Tytuł:  Re: Parametry startowe gry

Ad.1
2047 is hard-coded maximum (anything higher falls back to 2047). Co na polski brzmi: 2047 jest zaprogramowane na sztywno (każda wartość powyżej jest automatycznie traktowana jako 2047). Tak więc możesz wpisać wyższą wartość, ale i tak będzie traktowana jako 2047.

Ad.2
Nie wiem czy dadzą coś więcej czy mniej. W każdym bądź razie BIS dało taki parametr i dla procesorów AMD z czterema rdzeniami wartość wynosi 4 (-cpuCount=4). Dla Intela z tehnologią HT (i7) wartość wynosi 8.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/